A A A K K K
для людей із порушенням зору
Ржищівська міська територіальна громада
Київська область, Обухівський район

Інформаційне повідомлення про проведення громадського обговорення щодо затвердження Перспективного плану модернізації мережі закладів загальної середньої освіти Ржищівської  міської  територіальної громади Київської  області на 2021-2024 роки

Дата: 15.06.2021 13:25
Кількість переглядів: 1352

1. Найменування організатора громадського обговорення -  Ржищівська міська рада Київської області та відділ освіти виконавчого комітету Ржищівської міської ради Київської області.

2. Мета: врахування думки жителів громади щодо перспективного плану модернізації мережі закладів загальної середньої освіти Ржищівської міської територіальної громади Київської  області на 2021-2024 роки (додається).

3. Питання, які пропонуються для громадського обговорення:

  1. Громадські обговорення відбудуться 22 червня 2021 року згідно графіку:

Балико-Щучинська ЗОШ І-ІІ ступенів, адреса: вул.Героїв Дніпра, 13а, с.Балико-Щучинка

10:00 год.

Кузьминецька ЗОШ І-ІІ ступенів, адреса: вул.Василя Путаненка, 11, с.Кузьминці

11:30 год.

Великопріцьківська ЗОШ І-ІІ ступенів, адреса: вул. Центральна, 39, с. Великі Пріцьки

13:00 год

 

  1. Поштова адреса та адреса електронної пошти, номер телефону, строк і форми для подання пропозицій (зауважень): м. Ржищів, вул. Соборна, 22, e-mail: vikonkom@ukr.net.

Пропозиції (зауваження) учасників громадського обговорення подаються у письмовій чи усній формі, надсилаються електронною поштою із зазначенням прізвища, імені, по батькові та адреси особи, яка їх подає.

  1. Місцезнаходження та адреса електронної пошти, номер телефону організатора громадського обговорення, за якими можна отримати консультації з питання, що винесено на громадське обговорення: відділ освіти, м. Ржищів, вул.Соборна, 47, тел. 2-13-86.
  2.  Прізвище та ім’я особи, визначеної відповідальною за проведення громадського обговорення:

Контактна особа – Ткачук Мирослава Дмитрівна – головний спеціаліст відділу освіти, тел. 0508403823

  1.  Строк і спосіб оприлюднення результатів громадського обговорення, узагальнення висловлених в ході проведення громадського обговорення зауважень та пропозицій здійснюється організатором. Після отримання висловлених пропозицій та проведеного аналізу відбудеться оприлюднення результатів громадського обговорення на сайті Ржищівської міської ради.

 

 

Інформаційний додаток до повідомлення

 Відповідно до пункту 30 частини 1 статті 26, статті 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 78 Господарського кодексу України, пункту 3 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо впорядкування окремих питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування і районних державних адміністрацій», постанови Кабінету Міністрів України від 17 липня 2020 року № 807-IX «Про утворення та ліквідацію районів», Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо впорядкування окремих питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування і районних державних адміністрацій», Законів України «Про освіту»,  до Закону України “Про повну загальну середню освіту” від 18 березня 2020 року, не вживаються терміни «І ступінь» чи «І-ІІ», «І-ІІІ ступені». Натомість Закон містить терміни “початкова школа”, “гімназія”, “ліцей”. Зокрема Стаття 32  ЗУ «Про повну загальну середню освіту» передбачає наступне:

Рішення про утворення, реорганізацію, ліквідацію чи перепрофілювання (зміну типу) закладу загальної середньої освіти приймає його засновник (засновники).

Мережа закладів загальної середньої освіти формується відповідно до законодавства з урахуванням соціально-економічної та демографічної ситуації, а також відповідно до культурно-освітніх та інших потреб територіальної громади.

Розвиток мережі комунальних початкових шкіл, гімназій забезпечують районні, міські, сільські, селищні ради.

Рішення про утворення комунальних початкових шкіл, гімназій як окремих юридичних осіб, їх реорганізацію, ліквідацію чи перепрофілювання (зміну типу), приймають районні, міські, сільські, селищні ради.

Ліцеї можуть бути утворені та здійснювати освітню діяльність за умови дотримання вимог цього Закону, ліцензійних умов та положення про ліцей, затвердженого Кабінетом Міністрів України.

Рішення про утворення початкової школи як структурного підрозділу у складі гімназії, його реорганізацію, ліквідацію чи перепрофілювання (зміну типу) приймає (приймають) засновник (засновники) такого закладу освіти.

Під час утворення закладу загальної середньої освіти засновник зобов’язаний враховувати вимоги ліцензійних умов провадження освітньої діяльності у сфері загальної середньої освіти.

У разі реорганізації чи ліквідації закладу загальної середньої освіти засновник зобов’язаний забезпечити учням можливість продовжити здобуття загальної середньої освіти на відповідному рівні освіти.

Реорганізація і ліквідація закладів загальної середньої освіти у сільській місцевості допускаються лише після громадського обговорення проекту, відповідного рішення засновника.

Відповідно до статті 35 ЗУ «Про повну загальну середню освіту», здобуття повної загальної середньої освіти на певному рівні забезпечують:

  • початкова школа, що забезпечує здобуття початкової освіти;
  • гімназія, що забезпечує здобуття базової середньої освіти;
  • ліцей, що забезпечує здобуття профільної середньої освіти.

Початкова школа функціонує як окрема юридична особа або як структурний підрозділ гімназії.

Гімназія та ліцей функціонують як окремі юридичні особи.

Як виняток, за рішенням засновника, ліцей може також забезпечувати здобуття базової середньої освіти.

Заклад загальної середньої освіти, що здійснює освітню діяльність на декількох рівнях загальної середньої освіти, має тип закладу вищого рівня, на якому провадиться освітня діяльність.

Станом на сьогодні на території Ржищівської МТГ функціонують 8 ЗЗСО + 3 філії, з них: п’ять шкіл І-ІІ ступенів, три шкіл І-ІІІ ступенів. Розрахункова наповнюваність класів визначається з урахуванням кількості населення та щільності його проживання і є основною складовою у розрахунку субвенції з державного бюджету, яка передбачена  на заробітну плату педагогічних працівників.  

Вартість утримання одного учня  в ЗЗСО сільської місцевості ради становить біля 5300 грн. на місяць, а вартість утримання в ЗЗСО міського типу становить1800 грн.. Наповнюваність класів в сільській місцевості в середньому 5,1 %.

Надмірні витрати на утримання позбавляють можливості реінвестувати кошти громади у розвиток шкіл, які забезпечують більш високу якість освітніх послуг, крім того додаткове фінансування в такому випадку буде виділено з коштів сільських округів, що могли б бути спрямовані на розвиток інфраструктури, співфінансування проектів тощо, що в перспективі могли б стати коштами залишків освітньої субвенції, які можна використати на зміцнення матеріально-технічної бази ЗЗСО, а саме: придбання шкільних автобусів, підручників та посібників, оснащення навчальних кабінетів, заходи, пов’язані з забезпеченням пожежної безпеки, будівництво нових туалетних приміщень, тощо.

Створення об'єднаної  громади надало жителям наших сіл широкі можливості для формування своєї унікальної та ефективної системи управління освітньою сферою, яка в кінцевому рахунку допоможе підвищити якість освітніх послуг і заощадити кошти громади.

Заходи з оптимізації шкільної мережі планується провести з метою створення єдиного освітнього простору, раціонального та ефективного використання наявних ресурсів, їх спрямування на задоволення освітніх потреб учнів та вихованців. Дія прийнятого рішення поширюватиметься на учнів та їх батьків.

Фото без опису

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора