Відділ обслуговування громадян №10 (сервісний центр) ГУ ПФУ у Київській області інформує
До виходу на пенсію готуємось заздалегідь.
З метою надання консультативної та практичної допомоги з питань пенсійного забезпечення спеціалісти відділу обслуговування громадян №10 (сервісний центр) ГУ ПФУ у Київській області постійно проводять навчальні заняття для осіб передпенсійного віку, бухгалтерів чи кадровиків підприємств, установ та організацій.
Чергові заняття “Школи майбутнього пенсіонера” відбулися у сервісному центрі м.Кагарлика 30 липня 2021 року.
Під час заходу фахівці Фонду розповіли присутнім про зміни в пенсійному законодавстві, вік виходу на пенсію та необхідний страховий стаж, добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування, можливість контролю сплати роботодавцем страхових внесків, нарахованої заробітної плати та страхового стажу завдяки вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду. Майбутнім пенсіонерам рекомендували завчасно звертатись до сервісних центрів для проведення попередньої правової оцінки документів, необхідних для призначення пенсії, пропонували зареєструватись на вебпорталі ПФУ та скористатись послугою автоматичного призначення пенсії.
Забудьте про черги – використовуйте електронні сервіси.
Фахівці відділу обслуговування громадян №10 (сервісний центр) ГУ ПФУ у Київській області нагадують про зручну можливість отримання інформації за допомогою вебпорталу Пенсійного фонду України. Зареєструвавшись на цьому електронному сервісі, кожен користувач отримує доступ до своїх персональних даних, може сформувати запит на попередню підготовку документів, а також дізнатися суми сплачених роботодавцем страхових внесків і багато іншої корисної інформації.
Пенсійна служба закликає громадян скористатися перевагами, які надає вебпортал електронних послуг, уже зараз та заздалегідь потурбуватися про свою майбутню пенсію. Адреса вебпорталу: http://portal.pfu.gov.ua
Електронний лікарняний: за яких умов може бути скорочений чи продовжений період тимчасової непрацездатності.
На підставі даних медичних висновків за одним випадком тимчасової непрацездатності формуються електронні лікарняні в порядку черговості створення медичних висновків, кожен наступний із яких створюється як продовження першого.
Період тимчасової непрацездатності в електронному лікарняному може бути скорочено на підставі надходження даних:
1) з електронної системи охорони здоров’я про:
– новий медичний висновок в межах випадку тимчасової непрацездатності;
– медичний висновок з відміткою про новий випадок тимчасової непрацездатності;
2) від централізованого банку даних з проблем інвалідності про встановлення медико-соціальною експертною комісією групи інвалідності (зміни групи інвалідності, підтвердження раніше встановленої групи). У такому випадку період дії листка непрацездатності скорочується датою винесення відповідного рішення медико-соціальною експертною комісією.
Листок непрацездатності, дата початку періоду дії якого відповідає або передує даті припинення трудових відносин (припинення підприємницької або іншої діяльності особи), продовжується до фактичного закінчення випадку тимчасової непрацездатності, без урахування факту зміни статусу застрахованої особи в Реєстрі застрахованих осіб.
Листок непрацездатності з причиною непрацездатності “Вагітність та пологи” вважається виданим з дати відкриття листка непрацездатності.
Правова допомога для громадян
27 липня 2021 року начальник відділу обслуговування громадян №10 Віта Заїка спільно з представниками відділу “Кагарлицьке бюро правової допомоги” консультували громадян кагарличчини щодо норм законодавства України, зокрема щодо пенсійного забезпечення різних категорій громадян.