Як подати документи в центр зайнятості через e-mail
Шановні клієнти служби зайнятості!
Подати документи для реєстрації в службі зайнятості в період карантину можна онлайн – розпочала роботу рубрика «Електронне подання документів»
Що для цього потрібно зробити? На сайті служби зайнятості www.dcz.gov.ua оберіть рубрику «Електронне подання документів» https://is.gd/2efViC та ознайомтесь із загальною інформацією.
Далі пропонуємо покрокову інструкцію:
- Оберіть центр зайнятості, у якому ви плануєте перебувати на обліку як безробітний.
- Завантажте із сайту дві заяви https://www.dcz.gov.ua/node/3248, роздрукуйте їх та заповніть власноруч. Поставте підпис та відскануйте заяви. Для цього використовуйте безкоштовні додатки на Play Market чи App Store.
- Перелік необхідних документів для реєстрації в центрі зайнятості тут: https://is.gd/TvFMXN Відскануйте або сфотографуйте їх.
- Копії документів разом із заявами сформуйте в єдиний архівний файл (zip, rar).
- Надішліть архівний файл на email обраного вами центру зайнятості . Адреси центрів зайнятості тут: https://is.gd/5duk3J .
- Чекайте відповідь від центру зайнятості щодо ухваленого рішення. Далі тримайте звязок із вашим кар'єрним радником через е-кабінет.
Важливо! У заявах мають бути вказані актуальні номери телефонів та поштові скриньки. Надсилайте документи впродовж дня (з понеділка по п’ятницю) у робочі години.