До уваги осіб, які звертаються до Головного управління ПФУ у Київській області за поверненням сплаченого збору при купівлі нерухомого майна
Дата: 13.10.2020 13:10
Кількість переглядів: 551
Для повернення збору з операцій купівлі нерухомого майна, як такого, що придбане вперше, мають бути подані документи, передбачені пунктом 152 постанови Кабінету Міністрів України від 03 листопада 1998 р. № 1740 «Про затвердження Порядку сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій» зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 23 вересня 2020 № 866, а саме:
- заява фізичної особи про те, що вона не має та не набувала права власності на житло (в тому числі не приватизовувала, не успадковувала, не отримувала у дар, не купувала, зокрема як частку в спільному майні подружжя);
- відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно з невід’ємною архівною складовою частиною цього Реєстру про відсутність зареєстрованих за такою особою прав власності на житло;
- данні про невикористання житлових чеків для приватизації або використання їх для приватизації частки майна державних підприємств і земельного фонду. Документом, що підтверджує невикористання житлових чеків для приватизації державного житлового фонду, є довідки з місць проживання (після 1992 року);
- документ, виданий органом, до компетенції якого належить ведення обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, що підтверджує перебування особи у черзі на одержання житла.