Надаємо послуги дистанційно
Під час епідемії коронавірусу працівники Пенсійного фонду постійно закликають громадян користуватись дистанційно послугами Пенсійного фонду. На сторінках веб-ресурсів ми повідомляємо про можливості веб-порталу ПФУ, електронні послуги фонду : «Пенсійний калькулятор», «Електронна трудова книжка», «Автоматичне призначення пенсії», мобільний застосунок «Пенсійний фонд»; нагадуємо про можливість отримати будь-яку консультацію за допомогою дзвінка на гарячу телефонну лінію (04573) 6-12-65.
Саме в такий спосіб через «гарячу телефонну лінію» начальник відділу обслуговування громадян № 10 (сервісний центр) ГУ ПФУ у Київській області Віта Заїка 13 листопада надавала кваліфіковані відповіді, консультації та роз’яснення з питань пенсійного забезпечення жителям Кагарличчини.
А 11 та 12 листопада головний спеціаліст відділу обслуговування громадян №10 Олена Кокодей поспілкувалася з ржищівчанами за місцем проживання та надала консультації з питань нарахування та перерахунку пенсії.