Дистанційні послуги за допомогою онлайн сервісів Пенсійного Фонду
Відділ обслуговування громадян №10 (сервісний центр) ГУ ПФУ у Київській області нагадує жителям Кагарлицької та Ржищівської ОТГ про дистанційні послуги ПФУ.
Однією з таких послуг є веб-портал Пенсійного фонду. Зареєструвавшись на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України Ви матимете можливість:
- скористатись послугою «Пенсійний калькулятор»;
- подати заяву про призначення пенсії в “один дотик”, на автоматичне призначення пенсії чи заяву про перерахунок пенсії;
- отримати довідки, достовірність яких підтверджується QRкодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);
- подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;
- подати звернення (заяву, скаргу, пропозицію);
- активувати послугу безкоштовного СМСінформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи).
Завантажуйте мобільний додаток “Пенсійний фонд” і отримуйте доступ до електронних сервісів Пенсійного фонду України у зручному форматі з мобільних пристроїв (смартфонів та планшетів).
Телефонуйте нам до відділу обслуговування громадян №10 у місті Кагарлик за номером «гарячої телефонної лінії» (04573) 6-12-65 та отримайте відповіді на всі свої запитання чи попередньо запишіться на прийом для подачі документів, отримання довідок чи оформлення допомоги на поховання та недоотриманої пенсії.
Саме в такому форматі спілкувалася 21 грудня 2021 року начальник відділу обслуговування громадян №10 (сервісний центр) Віта Заїка з громадянами Кагарлицької та Ржищівської ОТГ, надавши відповіді та роз’яснення щодо перерахунку пенсій з 1 січня 2021 року, перспектив підвищення розміру пенсій протягом року та умов прийому громадян у сервісному центрі.