Наближуємо послуги ПФУ до населення
Дата: 28.05.2021 14:28
Кількість переглядів: 468
Відділ обслуговування громадян №10 (сервісний центр) постійно працює над підвищенням якості надання послуг жителям Кагарлицької та Ржищівської ОТГ. Значну увагу фахівці Фонду приділяють створенню найбільш комфортних умов для громадян, організації повномірного інформаційного забезпечення незалежно від їхнього місця проживання чи перебування.
Важливим кроком у справі наближення послуг до людей є надання можливості отримувати консультації та вирішувати питання пенсійного забезпечення за місцем проживання. Тож 27 травня 2021 року головний спеціаліст відділу обслуговування громадян №10 Олена Кокодей поспілкувалася з ржищівчанами за місцем проживання та надала консультації з питань нарахування та перерахунку пенсії.