Взимку зі світлом: 7 порад від ДТЕК Київські регіональні електромережі
В Україну прийшла календарна зима, відбулося зниження температури та скорочення світлового дня. Як і зазвичай, взимку клієнти ДТЕК Київські регіональні електромережі почали більше часу проводити вдома та частіше користуватися потужною побутовою технікою. Однак одночасне увімкнення обігрівачів, кондиціонерів, електрочайників та інших побутових приладів може призводити до перенавантаження електросистеми та відключення світла. «ДТЕК – надійна, відповідальна компанія. Ми оновлюємо та модернізуємо мережі Київщини, щоби не допустити аварійних відключень світла. Водночас ми радимо нашим клієнтам не перевищувати дозволену потужність або збільшити її, якщо у цьому є потреба», – зазначає генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда. Піклуючись про добробут клієнтів, ДТЕК Київські регіональні електромережі рекомендує дотримуватися 7 простих правил, які допоможуть не залишитися без світла взимку: 1. Не перевищуйте дозволену потужність, яка зазначена у договорі на розподіл. Це може призвести до аварійного знеструмлення вашого помешкання та навіть цілої вулиці. У разі необхідності збільшити дозволену потужність можна в оновленому онлайн-кабінеті з приєднання. 2. Розподіляйте навантаження так, щоби одночасна робота потужних електроприладів не призвела до спрацювання захисних автоматів через перенавантаження. 3. Намагайтеся уникати пікових годин навантажень. Зазвичай це час з 7:00 до 11:00 та з 20:00 до 22:00. За можливістю включайте побутову техніку в інші години. До того ж ви зможете заощадити до 50% на двозонному чи тризонному тарифі. 4. Перейдіть на нічний режим енергоспоживання. За можливості використовуйте опалювальні прилади, посудомийні та пральні машини у нічні години. Це дозволить уникнути аварійних сплесків навантаження й заощадити до 50% на «нічному» тарифі. 5. Перейдіть на трифазне підключення, яке дасть змогу розподілити потужність та виділити окрему фазу на електроопалення або потужний електроінструмент. Замовити трифазне підключення можна через оновлений кабінет з приєднань.
6. Слідкуйте за справністю внутрішньобудинкових мереж. У разі іскріння, задимлення або перегріву кабелів негайно вимкніть вхідні автомати та зверніться до електрика. Не намагайтеся усунити несправність самостійно. Це може бути небезпечно.
7. Надавайте перевагу енергоощадним та енергоефективним пристроям з маркуванням А, А+, А++ та А+++. Пам’ятайте, що про відсутність світла можна сповістити ДТЕК Київські регіональні електромережі через: · сайт ДТЕК Київські регіональні електромережі; · застосунок «Мережі онлайн» (доступний в AppStore та Google Play Market); · сторінку у Facebook; · чат-бот у Telegram чи Viber; · за телефонами: 044 459-07-40, 067 495-70-40, 099 495-70-40, 093 495-70-40. Дізнатися про планові та аварійні відключення можна у групі у Viber «ДТЕК info KРЕМ».
|
|||
|
|||
|