Пенсійний фонд України інформує
Переваги працевлаштування в ГУ ПФУ у Київській області.
Фонд Київщини функціонує з 30 січня 1992 року, що вказує на стабільність організації та впевненість понад 1000 працівників у завтрашньому дні.
Основні напрямки діяльності ГУ ПФУ у Київській області:
Управління обслуговування громадян:
- кваліфіковане надання послуг відвідувачам,
- опрацювання звернень громадян,
- роз'яснення норм пенсійного законодавства під час зустрічей в трудових колективах.
Управління з питань виплати пенсій:
- організація роботи з питань виплати пенсій.
Фінансово-економічне управління:
- бухгалтерський облік,
- забезпечення наповнення бюджету,
- фінансування пенсійних виплат.
Юридичне управління:
- представлення інтересів Пенсійного фонду в судах та інших органах,
- організація правової роботи під час підготовки документів працівниками інших підрозділів Головного управління.
Управління по роботі з персоналом:
- підбір персоналу,
- організація навчань працівників Фонду,
- оформлення особових справ та трудових книжок працівників.
Управління інформаційних систем та електронних реєстрів:
- супроводження інформаційно-телекомунікаційних систем, бази даних, програмних комплексів, що використовуються в Пенсійному фонді України,
- забезпечення захисту інформації.
Управління внутрішнього аудиту:
- здійснення контролю за раціональним та ефективним використанням коштів Пенсійного фонду.
Управління контрольно-перевірочної роботи:
- здійснення контролю за достовірністю документів, наданих для призначення пенсійних виплат,
Управління адміністративного забезпечення:
- здійснення реєстрації письмових звернень від громадян, установ та організацій,
- утримання у належному стані службових приміщень,
- підтримання комфортних умов праці та обслуговування громадян.
Відділ організаційно-інформаційної роботи:
- створення позитивного іміджу Пенсійного фонду,
- організація проведення нарад, засідань колегій та інших публічних заходів.
Матеріальне та соціально-побутове забезпечення державних службовців:
Оплата праці:
- посадовий оклад,
- доплата за ранг,
- надбавка за вислугу років.
Щорічні та додаткові відпустки державних службовців:
- щорічна відпустка тривалістю 30 календарних днів,
- додаткові 15 днів, за наявності стажу роботи в державних органах понад 10 років,
Заохочення за сумлінну працю:
- грошова винагорода,
- державні нагороди та присвоєння почесних звань.
Активне профспілкове життя:
- спортивні змагання, конкурси, поїздки за кордон та на море, адже здоров'я та творчий розвиток наших працівників — основне завдання нашого профспілкового активу!
Перспектива кар'єрного росту:
- Пенсійний фонд був стартом кар'єри для багатьох керівників у різних галузях. Однією із складових такого старту є взаєморозуміння, підтримка та професіоналізм колективу, який завжди готовий допомогти та підтримати.
Якщо ти громадянин України , який досяг повнолітнього віку, маєш вищу освіту та вільно володієш українською мовою - ласкаво просимо на одну із вільних посад державної служби після проходження конкурсного відбору.
Відеоролик доступний за посиланням https://fb.watch/9U3wDlXEc7/
Конкурс на вакантних посад ГУ ПФУ у Київській області
Щодо окремих питань здійснення контролю за дотриманням антикорупційного законодавства
Визнання корупції як проблеми, що несе загрозу для стабільності та безпеки всіх суспільств, відбулося на міжнародному рівні з прийняттям 31.10.2003 Конвенції Організації Об’єднаних Націй проти корупції (далі–Конвенція).
Ратифікувавши Конвенцію, яка стала частиною національного законодавства, Україна зобов’язалася розробляти та здійснювати ефективну скоординовану політику протидії корупції, встановлювати й заохочувати ефективні види практики, спрямовані на запобігання корупції.
У Конвенції передбачено, що кожна Держава-учасниця повинна створювати, підтримувати й зміцнювати такі системи, які сприяють прозорості й запобігають виникненню конфлікту інтересів.
Тому створення ефективних IT-інструментів запобігання корупції, які б забезпечували ефективний ризик-орієнтований моніторинг та контроль за дотриманням вимог щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів і пов’язаних з ним обмежень, визначених у розділах IV–V Закону України «Про запобігання корупції» (далі – Закон), є одним із пріоритетів Національного агентства, що передбачено Антикорупційною стратегією на 2021–2025 роки, яку найближчим часом має прийняти в другому читанні Верховна Рада України.
Національне агентство спільно з громадською організацією «Антикорупційний штаб» 24.11.2021 презентувало портал «Приховані інтереси» (далі – Портал), який став першим диджитал-інструментом, що допомагатиме виявляти можливі корупційні ризики у діяльності публічних службовців та попереджатиме порушення вимог і обмежень, встановлених Законом.
За основу роботи Порталу взято 11 алгоритмів, розроблених Національним агентством, за допомогою яких користувач може самостійно виявити можливі ризики у діяльності осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та аналізувати їх на предмет наявності у тієї чи іншої особи ознак порушень вимог та обмежень, передбачених Законом, зокрема: щодо вчинення дій в умовах конфлікту інтересів, порушення обмежень щодо одержання подарунків, сумісництва та суміщення посад, порушення обмежень щодо спільної роботи близьких осіб.
Портал стане у нагоді:
по-перше, будь-якому публічному службовцю для запобігання вчиненню ним дій в умовах конфлікту інтересів, тобто для запобігання вчиненню корупційних та пов’язаних з корупцією правопорушень, передбачених Кодексом України про адміністративні правопорушення та Кримінальним кодексом України;
по-друге, спеціально уповноваженим суб’єктам у сфері протидії
корупції, а також антикорупційним уповноваженим і дасть змогу
автоматизувати певні процеси під час реалізації вказаними суб’єктами своїх повноважень щодо пошуку та виявлення фактів порушень вимог і обмежень, встановлених Законом, а також їх попередження.
У зв’язку з викладеним інформуємо про можливість використання Порталу в роботі керівників усіх рівнів, а також працівників підпорядкованих органів, установ та підприємств.