A A A K K K
для людей із порушенням зору
Ржищівська міська територіальна громада
Київська область, Обухівський район

Пенсійний фонд України інформує

Дата: 15.12.2021 13:34
Кількість переглядів: 308

Переваги працевлаштування в ГУ ПФУ  у Київській області.

Фонд Київщини функціонує з 30 січня 1992 року, що вказує на стабільність організації та впевненість понад 1000 працівників у завтрашньому дні.

 

Основні напрямки діяльності ГУ ПФУ у Київській області:

Управління обслуговування громадян:

- кваліфіковане надання послуг відвідувачам,

- опрацювання звернень громадян,

- роз'яснення норм пенсійного законодавства під час зустрічей в трудових колективах.

Управління з питань виплати пенсій:

- організація роботи з питань виплати пенсій.

Фінансово-економічне управління:

- бухгалтерський облік,

- забезпечення наповнення бюджету,

- фінансування пенсійних виплат.

Юридичне управління:

- представлення інтересів Пенсійного фонду в судах та інших органах,

- організація правової роботи під час підготовки документів працівниками інших підрозділів Головного управління.

Управління по роботі з персоналом:

- підбір персоналу,

- організація навчань працівників Фонду,

- оформлення особових справ та трудових книжок працівників.

Управління інформаційних систем та електронних реєстрів:

- супроводження інформаційно-телекомунікаційних систем, бази даних, програмних комплексів, що використовуються в Пенсійному фонді України,

- забезпечення захисту інформації.

Управління внутрішнього аудиту:

- здійснення контролю за раціональним та ефективним використанням коштів Пенсійного фонду.

Управління контрольно-перевірочної роботи:

- здійснення контролю за достовірністю документів, наданих для призначення пенсійних виплат,

Управління адміністративного забезпечення:

- здійснення реєстрації письмових звернень від громадян, установ та організацій,

- утримання у належному стані службових приміщень,

- підтримання комфортних умов праці та обслуговування громадян.

Відділ організаційно-інформаційної роботи:

- створення позитивного іміджу Пенсійного фонду,

- організація проведення нарад, засідань колегій та інших публічних заходів.

 

Матеріальне та соціально-побутове забезпечення державних службовців:

Оплата праці:

- посадовий оклад,

- доплата за ранг,

- надбавка за вислугу років.

Щорічні та додаткові відпустки державних службовців:

- щорічна відпустка тривалістю 30 календарних днів,

- додаткові 15 днів, за наявності стажу роботи в державних органах понад 10 років,

Заохочення за сумлінну працю:

- грошова винагорода,

- державні нагороди та присвоєння почесних звань.

 

Активне профспілкове життя:

- спортивні змагання, конкурси, поїздки за кордон та на море, адже здоров'я та творчий розвиток наших працівників — основне завдання нашого профспілкового активу!

 

Перспектива кар'єрного росту:

- Пенсійний фонд був стартом кар'єри для багатьох керівників у різних галузях. Однією із складових такого старту є взаєморозуміння, підтримка та професіоналізм колективу, який завжди готовий допомогти та підтримати.

 

Якщо ти громадянин України , який досяг повнолітнього віку, маєш вищу освіту та вільно володієш українською мовою -  ласкаво просимо на одну із вільних посад державної служби після проходження конкурсного відбору.

 

Відеоролик доступний за посиланням https://fb.watch/9U3wDlXEc7/

 

Конкурс на вакантних посад ГУ ПФУ у Київській області

http://surl.li/ayomw

 

Щодо окремих питань здійснення контролю за дотриманням антикорупційного законодавства

Визнання корупції як проблеми, що несе загрозу для стабільності та безпеки всіх суспільств, відбулося на міжнародному рівні з прийняттям 31.10.2003 Конвенції Організації Об’єднаних Націй проти корупції (далі–Конвенція).

Ратифікувавши Конвенцію, яка стала частиною національного законодавства, Україна зобов’язалася розробляти та здійснювати ефективну скоординовану політику протидії корупції, встановлювати й заохочувати ефективні види практики, спрямовані на запобігання корупції.

У Конвенції передбачено, що кожна Держава-учасниця повинна створювати, підтримувати й зміцнювати такі системи, які сприяють прозорості й запобігають виникненню конфлікту інтересів.

Тому створення ефективних IT-інструментів запобігання корупції, які б забезпечували ефективний ризик-орієнтований моніторинг та контроль за дотриманням вимог щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів і пов’язаних з ним обмежень, визначених у розділах IV–V Закону України «Про запобігання корупції» (далі – Закон), є одним із пріоритетів Національного агентства, що передбачено Антикорупційною стратегією на 2021–2025 роки, яку найближчим часом має прийняти в другому читанні Верховна Рада України.

Національне агентство спільно з громадською організацією «Антикорупційний штаб» 24.11.2021 презентувало портал «Приховані інтереси» (далі – Портал), який став першим диджитал-інструментом, що допомагатиме виявляти можливі корупційні ризики у діяльності публічних службовців та попереджатиме порушення вимог і обмежень, встановлених Законом.

За основу роботи Порталу взято 11 алгоритмів, розроблених Національним агентством, за допомогою яких користувач може самостійно виявити можливі ризики у діяльності осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та аналізувати їх на предмет наявності у тієї чи іншої особи ознак порушень вимог та обмежень, передбачених Законом, зокрема: щодо вчинення дій в умовах конфлікту інтересів, порушення обмежень щодо одержання подарунків, сумісництва та суміщення посад, порушення обмежень щодо спільної роботи близьких осіб.

Портал  стане у нагоді:

по-перше, будь-якому публічному службовцю для запобігання вчиненню ним дій в умовах конфлікту інтересів, тобто для запобігання вчиненню корупційних та пов’язаних з корупцією правопорушень, передбачених Кодексом України про адміністративні правопорушення та Кримінальним кодексом України;

по-друге, спеціально уповноваженим суб’єктам у сфері протидії

корупції, а також антикорупційним уповноваженим і дасть змогу

автоматизувати певні процеси під час реалізації вказаними суб’єктами своїх повноважень щодо пошуку та виявлення фактів порушень вимог і обмежень, встановлених Законом, а також їх попередження.

У зв’язку з викладеним інформуємо про можливість використання Порталу в роботі керівників усіх рівнів, а також працівників підпорядкованих органів, установ та підприємств.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора