Ржищівська міська територіальна громада
Київська область, Обухівський район

Пенсійний фонд України інформує

Дата: 15.12.2021 13:34
Кількість переглядів: 324

Фото без описуПереваги працевлаштування в ГУ ПФУ  у Київській області.

Фонд Київщини функціонує з 30 січня 1992 року, що вказує на стабільність організації та впевненість понад 1000 працівників у завтрашньому дні.

 

Основні напрямки діяльності ГУ ПФУ у Київській області:

Управління обслуговування громадян:

- кваліфіковане надання послуг відвідувачам,

- опрацювання звернень громадян,

- роз'яснення норм пенсійного законодавства під час зустрічей в трудових колективах.

Управління з питань виплати пенсій:

- організація роботи з питань виплати пенсій.

Фінансово-економічне управління:

- бухгалтерський облік,

- забезпечення наповнення бюджету,

- фінансування пенсійних виплат.

Юридичне управління:

- представлення інтересів Пенсійного фонду в судах та інших органах,

- організація правової роботи під час підготовки документів працівниками інших підрозділів Головного управління.

Управління по роботі з персоналом:

- підбір персоналу,

- організація навчань працівників Фонду,

- оформлення особових справ та трудових книжок працівників.

Управління інформаційних систем та електронних реєстрів:

- супроводження інформаційно-телекомунікаційних систем, бази даних, програмних комплексів, що використовуються в Пенсійному фонді України,

- забезпечення захисту інформації.

Управління внутрішнього аудиту:

- здійснення контролю за раціональним та ефективним використанням коштів Пенсійного фонду.

Управління контрольно-перевірочної роботи:

- здійснення контролю за достовірністю документів, наданих для призначення пенсійних виплат,

Управління адміністративного забезпечення:

- здійснення реєстрації письмових звернень від громадян, установ та організацій,

- утримання у належному стані службових приміщень,

- підтримання комфортних умов праці та обслуговування громадян.

Відділ організаційно-інформаційної роботи:

- створення позитивного іміджу Пенсійного фонду,

- організація проведення нарад, засідань колегій та інших публічних заходів.

 

Матеріальне та соціально-побутове забезпечення державних службовців:

Оплата праці:

- посадовий оклад,

- доплата за ранг,

- надбавка за вислугу років.

Щорічні та додаткові відпустки державних службовців:

- щорічна відпустка тривалістю 30 календарних днів,

- додаткові 15 днів, за наявності стажу роботи в державних органах понад 10 років,

Заохочення за сумлінну працю:

- грошова винагорода,

- державні нагороди та присвоєння почесних звань.

 

Активне профспілкове життя:

- спортивні змагання, конкурси, поїздки за кордон та на море, адже здоров'я та творчий розвиток наших працівників — основне завдання нашого профспілкового активу!

 

Перспектива кар'єрного росту:

- Пенсійний фонд був стартом кар'єри для багатьох керівників у різних галузях. Однією із складових такого старту є взаєморозуміння, підтримка та професіоналізм колективу, який завжди готовий допомогти та підтримати.

 

Якщо ти громадянин України , який досяг повнолітнього віку, маєш вищу освіту та вільно володієш українською мовою -  ласкаво просимо на одну із вільних посад державної служби після проходження конкурсного відбору.

 

Відеоролик доступний за посиланням https://fb.watch/9U3wDlXEc7/

 

Конкурс на вакантних посад ГУ ПФУ у Київській області

http://surl.li/ayomw

 

Щодо окремих питань здійснення контролю за дотриманням антикорупційного законодавства

Фото без описуФото без описуВизнання корупції як проблеми, що несе загрозу для стабільності та безпеки всіх суспільств, відбулося на міжнародному рівні з прийняттям 31.10.2003 Конвенції Організації Об’єднаних Націй проти корупції (далі–Конвенція).

Ратифікувавши Конвенцію, яка стала частиною національного законодавства, Україна зобов’язалася розробляти та здійснювати ефективну скоординовану політику протидії корупції, встановлювати й заохочувати ефективні види практики, спрямовані на запобігання корупції.

У Конвенції передбачено, що кожна Держава-учасниця повинна створювати, підтримувати й зміцнювати такі системи, які сприяють прозорості й запобігають виникненню конфлікту інтересів.

Тому створення ефективних IT-інструментів запобігання корупції, які б забезпечували ефективний ризик-орієнтований моніторинг та контроль за дотриманням вимог щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів і пов’язаних з ним обмежень, визначених у розділах IV–V Закону України «Про запобігання корупції» (далі – Закон), є одним із пріоритетів Національного агентства, що передбачено Антикорупційною стратегією на 2021–2025 роки, яку найближчим часом має прийняти в другому читанні Верховна Рада України.

Національне агентство спільно з громадською організацією «Антикорупційний штаб» 24.11.2021 презентувало портал «Приховані інтереси» (далі – Портал), який став першим диджитал-інструментом, що допомагатиме виявляти можливі корупційні ризики у діяльності публічних службовців та попереджатиме порушення вимог і обмежень, встановлених Законом.

За основу роботи Порталу взято 11 алгоритмів, розроблених Національним агентством, за допомогою яких користувач може самостійно виявити можливі ризики у діяльності осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та аналізувати їх на предмет наявності у тієї чи іншої особи ознак порушень вимог та обмежень, передбачених Законом, зокрема: щодо вчинення дій в умовах конфлікту інтересів, порушення обмежень щодо одержання подарунків, сумісництва та суміщення посад, порушення обмежень щодо спільної роботи близьких осіб.

Портал  стане у нагоді:

по-перше, будь-якому публічному службовцю для запобігання вчиненню ним дій в умовах конфлікту інтересів, тобто для запобігання вчиненню корупційних та пов’язаних з корупцією правопорушень, передбачених Кодексом України про адміністративні правопорушення та Кримінальним кодексом України;

по-друге, спеціально уповноваженим суб’єктам у сфері протидії

корупції, а також антикорупційним уповноваженим і дасть змогу

автоматизувати певні процеси під час реалізації вказаними суб’єктами своїх повноважень щодо пошуку та виявлення фактів порушень вимог і обмежень, встановлених Законом, а також їх попередження.

У зв’язку з викладеним інформуємо про можливість використання Порталу в роботі керівників усіх рівнів, а також працівників підпорядкованих органів, установ та підприємств.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора