Ржищівська міська територіальна громада
Київська область, Обухівський район

Пенсійний фонд України інформує

Дата: 20.12.2022 15:22
Кількість переглядів: 148

Як перевірити, чи призначено допомогу на оплату житлово-комунальних послуг?

Фото без описуГоловне управління Пенсійного фонду України у Київській області повідомляє, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.09.2022 № 1041 “Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу Пенсійним фондом України” з 1 грудня 2022 року призначенням житлових субсидій та пільг займаються не органи соціального захисту населення, а органи Пенсійного фонду України.

Перевірити, чи призначено допомогу на оплату житлово-комунальних послуг, можливо онлайн.

На сайті ДП «ІОЦ Мінсоцполітики України» можна знайти інформацію про стан субсидій в домогосподарстві за даними Єдиного державного реєстру отримувачів субсидій Міністерства соціальної політики.

Обравши свою область, населений пункт та адресу, можна побачити загальну суму призначеної субсидії з ЖКП за різні роки – окремо за неопалювальний та опалювальний періоди.

Зробити це можна за посиланням: http://subsidii.ioc.gov.ua/

 

ЯК СФОРМУВАТИ «ВИТЯГ З ЕТК» НА ВЕБПОРТАЛІ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ?

Фото без описуНа вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua особа може замовити електронний документ «Витяг з ЕТК».

Для цього їй необхідно:

- Авторизуватись на Вебпорталі за одним із перелічених способів: кваліфікованого електронного підпису (КЕП);  картки (BankID);  електронного пенсійного посвідчення (ЕПП);

- Обрати в лівому боковому меню пункт «Комунікації з ПФУ», далі сервіс «Запит на отримання електронних документів».

- У вкладці «Тип звернення» обрати «Витяг з ЕТК».

- Натиснути «Відправити до ПФУ».

- Отримати результат опрацювання запиту в пункті меню «Мої звернення».

- Документ у форматі pdf Ви можете не тільки зберегти, але й роздрукувати.

Важливо!

Роботодавець може сформувати запит на «Витяг з ЕТК» тільки у випадку коли застрахована особа самостійно створила запис щодо надання згоди на отримання ЕТК роботодавцем.

Для формування переліку роботодавців, яким користувач надає згоду на отримання ЕТК необхідно скористатись в пункті меню «Доступ до ЕТК» функцією «Додати» :

- код за ЄДРПОУ - ввести вручну;

- назва страхувальника – автоматично заповнюється за даними Єдиного реєстру страхувальників.

 

Із 19 листопада період полону зарахують до страхового стажу.

Фото без опису19 листопада набрав чинності Закон України від 26.01.2022 №2010-ІХ “Про соціальний та правовий захист осіб, стосовно яких встановлено факт позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України, та членів їх сімей” (далі Закон 2010-ІХ).

Громадяни України до яких згідно із Законом 2010-ІХ встановлено факт позбавлення особисто свободи внаслідок збройної агресії проти України, підлягають загальнообов'язковому державному пенсійному страхуванню.

Страхові внески за них за весь період позбавлення особистої свободи та протягом шести місяців після звільнення будуть сплачуватися з державного бюджету.

Отже, період перебування у полоні зараховується до страхового стажу для призначення пенсії за віком, а також до страхового стажу роботи у шкідливих умовах праці, що дає право на призначення пільгової пенсії.

 

До уваги постачальників (надавачів) комунальних послуг.

Фото без описуДля надання якісних послуг населенню з призначення та виплат субсидій та здійснення інформаційного обміну з уповноваженим органом усім постачальникам (надавачам) комунальних послуг, а саме:

- виконавцям комунальних послуг;

- управителям багатоквартирних будинків;

- об’єднанням співвласників багатоквартирних будинків,

необхідно до 31.12.2022 зареєструватися в особистому кабінеті надавача послуг на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Вхід до застосунку надається для спеціалістів лише за кваліфікованим електронним підписом (КЕП). При цьому виконується перевірка наявності сертифіката користувача в списку користувачів, зареєстрованих в програмних комплексах Пенсійного фонду України

Для забезпечення вище зазначеного доступу вам необхідно визначити відповідальних осіб від організації, які будуть виконувати функції надання інформації щодо осіб для призначення та розрахунку їм житлових субсидій та пільг, та надати їх кваліфіковані сертифікати електронного цифрового підпису.

Сертифікати надати на електронну адресу: sert@ko.pfu.gov.ua.

Консультації за телефоном: 453-75-50, +380997974436.

 

Запитання-відповідь щодо призначення пенсії у разі втрати годувальника.

Фото без описуВідповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” пенсія у зв'язку з втратою годувальника призначається непрацездатним членам сім'ї померлого годувальника, які були на його утриманні.

До непрацездатних членів сім'ї, які мають право на призначення такого виду пенсії, належить, зокрема дружина, незалежно від віку і працездатності, за умови, що вона не працює та зайнята доглядом за дитиною померлого годувальника до досягнення нею 8 років.

За таких умов, ви можете звернутись за призначенням пенсії у зв'язку з втратою годувальника до зручного сервісного центру Пенсійного фонду України, із заявою про призначення пенсії у зв'язку з втратою годувальника. До заяви необхідно додати такі документи:

- паспорт;

- реєстраційний номер облікової картки платника податків;

- свідоцтво про шлюб;

- свідоцтво про смерть чоловіка;

- копія трудової книжки (для підтвердження факту, що ви не працюєте і зайняті доглядом за дитиною до досягнення 8 років);

- про реєстрацію місця проживання разом з чоловіком за однією адресою (у разі відсутності відповідної інформації у паспорті).

 

Зберігаємо трудову книжку онлайн.

Фото без описуДокументи в електронному вигляді – це не лише додаткові можливості для людини, а й вимога часу.

Електронна трудова книжка – це цифровий варіант паперової трудової книжки. Її впроваджено для удосконалення обліку трудової діяльності, зменшення паперового документообігу та ризиків пошкодження чи втрати паперових документів. Також це забезпечення зручного доступу працівників до даних про свою трудову діяльність, набутий страховий стаж, а в майбутньому – можливість автоматично оформити пенсію без відвідування Пенсійного фонду України.

Оцифрувати трудову книжку може як фізична особа, так і роботодавець за своїх працівників (підстава — Закон України від 05.02.2021 № 1217-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі»).

Слід зазначити, що інформація про страховий стаж з 1 січня 2004 року зараховується лише за даними реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування.

Перед подачею трудової книжки на оцифрування радимо перевірити правильність її оформлення.

Пропонуємо виконати такі три основні кроки:

Крок 1. Перевірте правильність написання

Крок 2. Перевірте наявність необхідних підписів та печаток на першій сторінці (титульному аркуші) трудової книжки

Крок 3. Уважно вивчіть усі записи в розділі «Відомості про роботу»

Детальніше про кроки та про можливість усунути виявлені недоліки ➡за посиланням: https://bit.ly/3WeyzTD

 

Про які обставини обов’язково мають повідомляти ПФУ отримувачі субсидій?

Фото без описуПункт 90 Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 “Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива” передбачає, що громадянин, якому оформлено житлову субсидію, зобов’язаний протягом 30 календарних днів з моменту виникнення обставин, які впливають на призначення субсидії, поінформувати про це орган Пенсійного фонду України.

Зокрема, необхідно повідомити про:

- зміни у складі зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) членів домогосподарства, їх соціального статусу, зміни у складі сім’ї члена домогосподарства;

- зміни переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання;

- зміни управителя, виконавця комунальних послуг, створення об’єднання співвласників багатоквартирного будинку;

- здійснення одноразової покупки на суму понад 50 тисяч гривень, а також придбання або набуття права власності на майно, вартість якого перевищує 50 тисяч гривень;

- набуття права власності на транспортні засоби (крім мопеда і причепа), житлові приміщення в місті або в селищах міського типу (нерухомість розташована в сільській місцевості на право отримання субсидії не впливає, але повідомляти про її набуття орган Фонду потрібно);

- здійснення операцій із купівлі безготівкової та/або готівкової іноземної валюти, банківських металів на загальну суму, що перевищує 50 тисяч гривень (варто зазначити, що ці операції сумуються, тобто йдеться не про одноразову купівлю, а про всі операції в загальній сумі 50 тисяч гривень за 12 місяців);

- отримання громадянином, якому призначено житлову субсидію, або членом його сім’ї одноразово доходу в сумі, що перевищує 25-кратний розмір прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб (крім цільової благодійної допомоги; страхових виплат на медичну та соціальну допомогу; спадщини у вигляді нерухомого майна або основної його частини; гранту або стипендії на навчання);

- відкриття депозитного банківського рахунку (рахунків) на загальну суму, що перевищує 100 тисяч гривень, або придбання облігації внутрішньої державної позики на загальну суму, що перевищує 100 тисяч гривень;

- настання умов, за яких втрачається право на отримання субсидії на понаднормову площу житла (призначення житлових субсидій на понаднормову площу житла переглядається у разі зміни складу осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку), складу сім’ї члена домогосподарства, працевлаштування таких осіб або виникнення у них інших джерел доходів).

Громадяни, яким призначено житлову субсидію і які проживають на окупованій території, чи в зоні активних бойових дій, у період дії воєнного стану можуть не повідомляти про такі зміни. Вони зобов’язані повідомити про зазначені обставини протягом місяця після припинення (скасування) воєнного стану в Україні.

 

Чи враховується при  розрахунку субсидій допомога від міжнародних організацій?

Фото без описуПри розрахунку субсидії допомога від міжнародних організацій до сукупного доходу сім’ї не враховується. Також відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20.07.2020 №632 «Деякі питання виплати державної соціальної допомоги» до середньомісячного сукупного доходу не включаються соціальні виплати, зокрема, допомога на проживання внутрішньо переміщеним особам (ВПО) та компенсація витрат за тимчасове розміщення ВПО, які перемістилися у період дії воєнного стану.

 

 

Чи можуть претендувати на субсидію власники автомобілів?

Фото без описуТак, можуть, але за певних умов: якщо особа зі складу домогосподарства, або член сім’ї особи з домогосподарства має один транспортний засіб (крім мопедів, причепа), з року випуску якого минуло більше ніж 5 років, або ж кілька автомобілів старших за 15-річний вік.

Якщо ж конкретний член одного домогосподарства має у власності принаймні один транспортний засіб, з моменту випуску якого не пройшло п’яти років або два чи більше автомобілі віком до 15 років, то субсидія в такому випадку не призначається.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора