A A A K K K
для людей із порушенням зору
Ржищівська міська територіальна громада
Київська область, Обухівський район

Пенсійний фонд України інформує

Дата: 20.03.2023 08:52
Кількість переглядів: 148

Порядком подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», що затверджений постановою правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 №22-1 (зі змінами) передбачено, що у разі працевлаштування (початку діяльності, пов'язаної з отриманням доходу, що є базою нарахування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування) особа, якій призначена пенсія, повідомляє орган, що призначає пенсію, про дату працевлаштування, вид зайнятості (укладення трудового договору, цивільно-правового договору, реєстрація як фізичної особи- підприємця, провадження незалежної професійної діяльності) шляхом подання відповідної заяви та документів, що засвідчують відповідні відомості.

У разі звільнення (припинення діяльності, пов'язаної з отриманням доходу, що є базою нарахування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування), особа повідомляє орган, що призначає пенсію, про дату звільнення шляхом подання відповідної заяви та документів, що засвідчують відповідні відомості.

Звертаємо увагу, що згідно частини 4 статті 42 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» застраховані особи, які після призначення пенсії продовжували працювати, мають право на проведення перерахунку пенсії з урахуванням не менш як 24 місяця страхового стажу після призначення (попереднього перерахунку) пенсії незалежно від перерв в роботі, чи не раніше ніж через два роки після призначення (попереднього перерахунку) пенсії.

 

Що робити,якщо втратили банківську картку, на яку надходила пенсія?

При втраті банківської карти, найперше, що необхідно зробити – заблокувати її. Для цього потрібно зателефонувати на гарячу лінію банку, в якому ви обслуговуєтесь як отримувач пенсії, і повідомити про втрату. Задля збереження коштів, співробітники банку заблокують карту.

Заблокувати карту людина може також використовуючи мобільний банкінг, інтернет-банк або безпосередньо у відділенні банку.

Для випуску нової банківської картки для отримання пенсії необхідно замовити нову карту, звернувшись до найближчого відділення вашого банку.

Як правило, нова карта “прив’язується” до поточного банківського рахунку пенсіонера.

Якщо пенсіонер змінює рахунок у банку (змінює банк), то необхідно повідомити про це орган Пенсійного фонду України. Для цього до будь-якого зручного сервісного центру Фонду або через вебпортал електронних послуг Фонду (https://portal.pfu.gov.ua/) слід подати відповідну заяву зі зміненими реквізитами.

 

Деякі нюанси при призначенні субсидії.

У разі призначення житлової субсидії з початку неопалювального сезону (з травня по вересень) сукупний дохід враховується за ІІІ-ІV квартал попереднього календарного року. При цьому доходи у вигляді пенсії враховуються за березень поточного року.

Тобто, при розрахунку субсидії на літній (неопалювальний) період буде врахована цьогорічна березнева пенсійна виплата. (Положення про порядок призначення житлових субсидій, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 „Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива”).

 

Як подати заяву на виплату недоотриманої  пенсії через вебпортал ПФУ?

Подати заяву на недоотриману пенсію за померлого пенсіонера можна як безпосередньо у сервісному центрі Пенсійного фонду України, так і дистанційно: через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України.

Перелік документів, які людина має надати для виплати їй недоотриманої пенсії у зв’язку зі смертю пенсіонера, є однаковим при офлайн- і онлайн-зверненні. Разом із заявою до Фонду надається свідоцтво про смерть, документи, які підтверджують родинні стосунки з померлим пенсіонером, документ, що посвідчує особу заявника, реквізити банківського рахунку. Крім того, члени сім’ї надають паспорт або інші документи, які засвідчують їхнє проживання з пенсіонером на день його смерті.

Непрацездатні члени сім’ї померлого пенсіонера подають документи, що засвідчують перебування на його утриманні.

Якщо недоотримана пенсія увійшла до складу спадщини (крім пенсій, призначених відповідно до Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб”, які не включаються до складу спадщини і виплачуються за звернення, що надійшли не пізніше 6 місяців після смерті пенсіонера), то для її одержання до документу, що посвідчує особу заявника, і свідоцтва про смерть, також додається свідоцтво про право на спадщину.

 

Фото4

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора