Передати покази лічильника легко та швидко можна через чат-бот ДТЕК Київські регіональні електромережі
Кінець місяця – час передавати покази електролічильника. Зробити це в найзручніший спосіб можна через чат-бот в ДТЕК Київські регіональні електромережі у Viber та Telegram. Головна перевага сервісу — цілодобове обслуговування клієнтів та можливість передавати та отримувати інформацію у зручному форматі без необхідності відвідувати офіси компанії. Процес передачі показів у чат-боті у Viber та Telegram займає лічені хвилини. Для того, щоб почати його роботу, потрібно:
«ДТЕК продовжує розвивати сучасні онлайн-послуги та створив зручні та доступні дистанційні канали для швидкої передачі показів електроенергії. З моменту запуску чат-боту в компанії постійно оновлюють його функціонал. Наразі ним активно користуються вже майже 500 тисяч клієнтів», − підкреслили у ДТЕК Київські регіональні електромережі. Передавати актуальні данні лічильників слід в останні 2 дні поточного місяця до 3-го числа наступного. Це дозволяє уникнути розбіжностей між розрахованим та фактично спожитим об’ємом електроенергії та отримувати рахунки тільки за реально використане світло. Крім чат-боту, передати покази можна й через інші дистанційні канали та онлайн сервіси в ДТЕК Київські регіональні електромережі. Оберіть найзручніший для користування:
- для стаціонарних телефонів (044) 4590740; - для мобільних телефонів (067/093/099) 4957040;
Важливо. ДТЕК рекомендуємо мешканцям Київщини щомісяця повідомляти покази лічильника, скориставшись дистанційними сервісами. Навіть, якщо клієнт вимушений був тимчасово залишити своє житло, та, відповідно, не використовує електроенергію — обов’язково потрібно дублювати попередній показ. Вчасно передана інформація про спожиту електроенергію дозволяє сформувати точні обсяги споживання за календарний місяць, а компанії-постачальнику — рахунки за спожиту електроенергію. |
||
|
||
|
||
|