Без черг: до центрів обслуговування клієнтів ДТЕК Київські регіональні електромережі можна записатись онлайн
ДТЕК Київські регіональні електромережі постійно вдосконалює свої дистанційні сервіси обслуговування клієнтів, що дозволяє вирішити майже будь-яке питання не виходячи з дому. Але для тих, хто надає перевагу завітати до центрів обслуговування клієнтів (ЦОК) особисто, відновлено послугу онлайн-запису. Завдяки ній можна обрати зручний час і дату візиту до фахівця, щоб швидко вирішити питання.
Заощадити свій час, коли потрібно передати покази, оформити договір на приєднання, замовити заміну/перевірку лічильників, допомагають онлайн-сервіси ДТЕК Київські регіональні електромережі: чат-бот у Viber та Telegram, особистий кабінет на сайті, сторінка у Facebook. Та якщо клієнт хоче особисто обговорити своє питання з фахівцем, він може записатись онлайн до найближчого центру обслуговування клієнтів на конкретні дату і час. Наразі працюють 26 центрів в Київській області.
«Ми прагнемо дати клієнту широкий вибір послуг і сервісів, які допоможуть йому вирішити своє питання за будь-яких умов і обставин. Наше завдання – щоб процес завжди був зручним і не вимагав додаткових зусиль від клієнта. Тому для тих, хто хоче поспілкуватися з нашими фахівцями у центрах обслуговування, ми даємо змогу записатися онлайн. Це економить час клієнта, оскільки так ми можемо регулювати кількість відвідувачів і уникнути черг», – прокоментував генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда.
Для того, щоб записатися до центру обслуговування клієнтів (ЦОК) необхідно зробити 5 простих кроків:
- завітати на сайт ДТЕК Київські регіональні електромережі;
- на головній сторінці знайти розділ «Записатися до центру обслуговування клієнтів»;
- обрати зручний для себе ЦОК та натиснути «Записатися»;
- заповнити спеціальну форму, обравши зручний час візиту, та натиснути «Відправити»;
- отримати підтвердження на власну електронну пошту та завітати в обраний день та час до офісу компанії.
Компанія нагадує, що клієнт може не їздити до ЦОК, для вирішення своїх питань можна скористатися сервісами самообслуговування – чат-ботом або сайтом.
ДОВІДКА
ДТЕК Мережі розвиває бізнес з розподілу електроенергії та експлуатації електромереж в Києві, Київській, Дніпропетровській, Донецькій і Одеській областях. Підприємства обслуговують 5,4 млн домогосподарств і 150 тис. підприємств.
Група ДТЕК (DTEK Group) – лідер і найбільший приватний інвестор в енергетичний сектор України.
Компанії Групи ДТЕК займаються видобутком вугілля та природного газу, виробництвом електроенергії на вітрових, сонячних та теплових електростанціях, здійснюють трейдинг енергоресурсами на місцевому та міжнародному ринках, розподіляють та постачають електричну енергію споживачам, надають енергоефективні послуги клієнтам, розвивають мережі високошвидкісних зарядних станцій.
Відповідно до Нової Стратегії 2030, Група ДТЕК прагне трансформуватися в більш ефективний, екологічно чистий і технологічний бізнес, керуючись принципами ESG.
Мета ДТЕК – досягти вуглецевої нейтральності до 2040 року.
У компанії працює майже 60 тис. співробітників.
З початку повномасштабного російського вторгнення Група ДТЕК виділила близько 800 млн гривень на підтримку Збройних Сил України та гуманітарну допомогу. Компанія безкоштовно забезпечила електроенергією військових, лікарні та об’єкти критичної інфраструктури в Києві, Дніпропетровській та Донецькій областях на майже 350 млн гривень.
Група ДТЕК відновила електропостачання для майже 7 мільйонів споживачів у регіонах, постраждалих від бойових дій росії.
100% Групи ДТЕК належить SCM Limited. Кінцевим бенефіціаром є Рінат Ахметов.